TomTom Runner 2 Cardio + Music + Hoofdtelefoon

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Runner 2 Cardio + Music + Hoofdtelefoon op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Mike Pinckaers 12-02-2017

korte accuduur, lang zoeken gps

Ik ben van Polar overgestapt op deze Tom Tom omdat geen hartslagband meer nodig is en omdat je niet apart muziek hoeft mee te nemen. Het horloge is echter teleurstellend: de hartslagmeter is onnauwkeurig (naast geijkte meter ca. 10 slagen te hoog), als je horloge twee dagen hebt opgeborgen is de accu leeg, de bluetooth verbinding naar de oortjes stoort constant, muziek is slecht op het horloge te krijgen, het duurt soms 15 minuten voordat gps signaal binnen is, van de renmodus naar de muziekmodus stop je je tijd. Van een horloge van boven 200 Euro verwacht ik beter.

Pluspunten

• ingebouwde hartslagmeter
  • muziek op horloge

Minpunten

• onnauwkeurige hartslagmeting
  • muziekfuncties allerlei gebreken
Officiele reactie van TomTom 18-09-2017

Hoi Mike,
Van een dergelijk horloge mag je inderdaad meer verwachten. Het is ook apart dat het sporthorloge zich zo gedraagt. Mocht je nog steeds problemen hebben zou ik adviseren telefonisch contact op te nemen met de Customer care. Ik vermoed namelijk een hardware probleem.
020-850 1013 (Optie 1 in het keuzemenu)

- Rogier van TomTom

Sofie 09-01-2017

Fijn horloge, kan er snel mee aan de slag

Goed horloge, doet alles wat het moet doen! Is ook makkelijk in gebruik, zelfs de eerste keer.
Jammer dat het bijhouden van andere sporten (zoals snowboarden) alleen met de duurdere modellen kan. Lijkt me niet heel moeilijk toe te voegen?

Pluspunten

• goed leesbaar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• beperkt aantal type sport kan worden gekozen